Latest News

Jaarverslag 2017 Let’s Care home for girls, Boy’s en inkomsten genererende projecten

Beste mensen het is ons een genoegen dat we na een flinke inspanning van het afgelopen jaar terug kunnen terugkijken op prachtige resultaten voor onze meisjes en jongens in moeilijke omstandigheden. Het blijft toch altijd een flinke kluif daar op de Filipijnen maar we hebben ook dit jaar de vlag weer hoog in het vaandel gehouden en hebben ons door alle uitdagingen en hobbels moedig staande weten te houden. We zijn super blij en trots met dit resultaat en we staan nu steviger dan ooit in de steigers met binnenkort ons geheel gerenoveerde, prachtige centrum. Dit jaar hebben we echt de vruchten kunnen eten van 7 jaar harde arbeid. Onze Eco Farm is helemaal vernieuwd en verbeterd en produceert gezonde voeding en ons nieuwe volunteer, study en travel programma ziet er veel belovend uit en loopt al redelijk.

Als we naar de meisjes kijken die nu dankbaar en gelukkig als prachtige jonge vrouwen hoopvol en sterk in het leven staan, dan is dit al het werk waard geweest.

Dit alles hebben we alleen dankzij u voor elkaar weten te krijgen. We kunnen dit niet alleen, maar samen maken we de wereld tot het paradijs zoals dit bedoeld was. We hopen dat u ons hierbij blijft helpen.

Daarnaast dank ik al het personeel van Let’s Care, vrijwilligers, bestuursleden en vrienden die ervoor zorgen dat wij dit allemaal kunnen realiseren. En met name Evelyn Suriaga onze top manager op de Filipijnen.

Hartelijke groet

Erna Vinkers