DutchEnglish

Jaarverslag 2017

Beste mensen het is ons een genoegen dat we na een flinke inspanning van het afgelopen jaar terug kunnen terugkijken op prachtige resultaten voor onze meisjes en jongens in moeilijke omstandigheden. Het blijft toch altijd een flinke kluif daar op de Filipijnen maar we hebben ook dit jaar de vlag weer hoog in het vaandel gehouden en hebben ons door alle uitdagingen en hobbels moedig staande weten te houden. We zijn super blij en trots met dit resultaat en we staan nu steviger dan ooit in de steigers met binnenkort ons geheel gerenoveerde, prachtige centrum. Dit jaar hebben we echt de vruchten kunnen eten van 7 jaar harde arbeid. Onze Eco Farm is helemaal vernieuwd en verbeterd en produceert gezonde voeding en ons nieuwe volunteer, study en travel programma ziet er veel belovend uit en loopt al redelijk.

Als we naar de meisjes kijken die nu dankbaar en gelukkig als prachtige jonge vrouwen hoopvol en sterk in het leven staan, dan is dit al het werk waard geweest.

Dit alles hebben we alleen dankzij u voor elkaar weten te krijgen. We kunnen dit niet alleen, maar samen maken we de wereld tot het paradijs zoals dit bedoeld was. We hopen dat u ons hierbij blijft helpen.

Daarnaast dank ik al het personeel van Let’s Care, vrijwilligers, bestuursleden en vrienden die ervoor zorgen dat wij dit allemaal kunnen realiseren. En met name Evelyn Suriaga onze top manager op de Filipijnen.

Hartelijke groet

Erna Vinkers
Oprichtster en Directeur Stichting Let’s Care

Klik hier voor de financiële jaarverslag van 2017

Hierbij ons inhoudelijke jaarverslag van al onze projecten en programma’s die we in 2017 uitgevoerd en gedraaid hebben. Dit verslag is opgesteld in de Engelse taal.

Wij zijn blij en dankbaar met wat we weer hebben weten te realiseren en we hopen dat u net als ons ook trots en blij bent met het resultaat. Let’s Care Programs 2017

Let's sponsor our work!

Help direct mee aan een
betere wereld voor iedereen.

Let's get up to date

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief
en actuele ontwikkelingen.